Jak się zintegrować?

Integracja przez API. Rozwiązanie dla dużych e- sklepów.

Nie chcesz ręcznie tworzyć przesyłek? Automatyzujesz procesy w swoim sklepie? Optymalizujesz działanie oprogramowania? Skorzystaj z integracji przez API, które:

  • umożliwia generowanie etykiet, tworzenie wysyłek i zarządzanie rozliczeniami;
  • dostarcza informacji o usłudze w czasie rzeczywistym, np.: wykaz dostępnych Paczkomatów, cenniki, statusy przesyłek, informacje o preferowanym przez klienta Paczkomacie;
  • pozwala na nadawanie indywidualnych numerów paczek i tworzenie własnych etykiet.

Przygotowanie automatycznej wymiany danych Przy pomocy API Twój sklep pobiera komplet danych wspierających sprzedaż do Paczkomatów® InPost. Możesz także wyświetlić dostępne Paczkomaty na mapie przy użyciu naszego geowidżetu.

Zakupy w Twoim e-sklepie Klienci składają zamówienia i wybierają Paczkomaty® InPost w dogodnej dla siebie lokalizacji jako formę dostawy.

Przygotowanie paczek Twój system automatycznie komunikuje się z systemem Paczkomatów® InPost, rejestruje przesyłki i pobiera do nich etykiety, które naklejasz na paczki. Statusy wysłanych przesyłek możesz śledzić przez API.

Manager Paczek (aplikacja on-line). Rozwiązanie niezależne od systemu informatycznego e-sklepu.

  • Aplikacja, z której Twój sklep może zacząć korzystać w ciągu 5 minut od decyzji.
  • Nie wymaga żadnych prac integracyjnych.
  • Pozwala na tworzenie, wysyłanie i śledzenie paczek oraz zarządzanie płatnościami.
  • Posiada specjalny moduł integracji ze sklepami Allegro.

Zintegrowane platformy

Jeśli korzystasz z gotowego e-sklepu lub platformy sprzedażowej, Twoi klienci mogą korzystać z wysyłki do Paczkomatów® InPost od razu.

Korzystasz z innego gotowego rozwiązania?
Zapytaj nas o możliwość integracji: b2b@paczkomaty.pl